Značajan porast dolazaka i noćenja gostiju, ali i smještajnih kapaciteta u destinaciji Slatina

Plan nabave za 2023. godinu
19.01.2023.
Djelatnici Zavičajnog muzeja Slatina predstavili ovogodišnji plan i program slatinskom gradonačelniku
19.01.2023.
Plan nabave za 2023. godinu
19.01.2023.
Djelatnici Zavičajnog muzeja Slatina predstavili ovogodišnji plan i program slatinskom gradonačelniku
19.01.2023.

Značajan porast dolazaka i noćenja gostiju, ali i smještajnih kapaciteta u destinaciji Slatina

Prema podacima iz sustava eVisitor, na području Turističke zajednice Grada Slatine u posljednje dvije godine bilježimo kontinuirani porast dolazaka i noćenja gostiju.

Promatrajući razdoblje od bazne, 2019. godine, do kraja 2022. godine, vidimo blagi pad turističkog prometa u 2020. godini, uzorkovanim pojavom bolesti COVID-19, te potom snažan i kontinuiran rast.

Također, u navedenom razdoblju povećao se i broj smještajnih kapaciteta za 31,40 %. Konkretno, 2019. godine na području Grada Slatine bilježili smo 81 krevet, dok danas raspolažemo s njih 118 te 7 pomoćnih.

U 2020. godini ostvareno je 1.209 dolazaka i 4.036 noćenja što je 6,50 % manje odnosno 10,81 % manje u odnosu na referentnu 2019. godinu kada je ostvareno 1.293 dolazaka i 4.525 noćenja. Obzirom na pojavu bolesti COVID-19 u 2020. godini u RH i svijetu, a s njom i brojnih ograničenja turističkog prometa i zabrana okupljanja, ovakav rezultat ne čudi.

U 2021. godini ostvareno je 1.365 dolazaka što je 11,43 % više u odnosu na 2020. godinu te 6.204 noćenja odnosno 34,95 % više u odnosu na prethodnu godinu.

U 2022. godini također bilježimo rast, i broja dolazaka i broja noćenja. Ostvareno je 1.796 dolazaka što je 24,00 % više u odnosu na 2021. godinu odnosno 7.502 noćenja što je 17,30 postotnih poena više u odnosu na istu godinu.

Razlog ovakvom pozitivnom trendu rasta broja dolazaka i noćenja sa sigurnošću možemo pripisati uspješnom provođenju zadaća od strane Turističke zajednice Grada Slatine, ali i zajedničkim i kontinuiranim djelovanjem Grada Slatine i Turističke zajednice Grada Slatine u suradnji s realnim sektorom i ključnim partnerima, osiguravajući pritom zastupljenost specifičnih lokalnih interesa.

Dosljednim implementiranjem Komunikacijskog koncepta i promotivne kampanje Grada Slatine, koji je u skladu s dokumentima kojima se definira nacionalna i županijska strategija razvoja turizma, stvoren je brend koji osigurava konzistentnost u komunikaciji kroz sve kanale, kao i ujednačen ton komunikacije za veću prepoznatljivost (Slatina – Druga strana očekivanja).

– Organizacijom brojnih ključnih manifestacija koje bilježe rekordan broj posjetitelja te ostalim gospodarskim aktivnostima stvaramo uvjete za privlačenje većeg broja turista na destinaciju. Također, projektom dodjele potpora razvoju turističke infrastrukture na području Grada Slatine u 2022. godini, poboljšani su uvjeti boravka turista na destinaciji te povećan broj smještajnih kapaciteta.

Iz svega navedenog je razvidno da destinacija Slatina značajno sudjeluje u ranije objavljenim pozitivnim rezultatima turističkog prometa za destinaciju Virovitičko-podravske županije, – istaknuo je direktor TZG Slatine Jurica Bosak.
(mf/Izvor: TZG Slatine)

TZG Slatine
 
Skip to content