Učenički okrugli stol poduzetništva u petak, 8. travnja

Volonterke Društva „Naša djeca“ Slatina sa djecom i roditeljima obilježile su Međunarodni dan kazališta za djecu i mlade kreativnom radionicom
03.04.2016.
Održana godišnja izvještajna Skupština Vatrogasne zajednice grada Slatine
05.04.2016.
Volonterke Društva „Naša djeca“ Slatina sa djecom i roditeljima obilježile su Međunarodni dan kazališta za djecu i mlade kreativnom radionicom
03.04.2016.
Održana godišnja izvještajna Skupština Vatrogasne zajednice grada Slatine
05.04.2016.

Učenički okrugli stol poduzetništva u petak, 8. travnja

U petak, 8. travnja 2016. godine, u prostorijama Hrvatskog doma, s početkom u 10:15 sati, održat će se Učenički okrugli stol poduzetništva u sklopu projekta „Poduzetnik kroz cijeli život“.

Okrugli stol voditi će moderatori Srednje škole Marka Marulića, pod vodstvom profesorice Željke Venus, a sudjelovat će partneri na projektu dvije osnovne škole (OŠ Eugena Kumičića i OŠ Josipa Kozarca) i dvije srednje škole (SŠ Marka Marulića i Industrijsko-obrtnička škola) grada Slatine uz podršku Grada Slatine.

Cilj Okruglog stola je prezentirati stečeno znanje učenika, njihovo snalaženje s poduzetničkim pojmovima, njihovu viziju „tko je poduzetnik?“ i „na koji način postati poduzetnik?“, te kroz kreativne prezentacije, vidjeti na koji način naši učenici zamišljaju uspješnog poduzetnika.

Kroz sam projekt „Poduzetnik kroz cijeli život“, odrađeno je 8 edukacija i radionica u osnovnim školama i 18 edukacija i radionica u srednjim školama gdje je educirano 111 učenika kroz četiri razine.

Na radionicama i edukacijama koristile su se interaktivne metode učenja koje djeluju poticajno i olakšavaju funkcionalna znanja i vještine. Tijekom trajanja radionica i edukacija, učenici su osim poduzetničkih vještina, učili i o samouvjerenosti, upornosti, kreativnosti i sl. Izlagač na radionicama je bila ravnateljica Gradske razvojne agencije Slatine, Danijela Maravić, ujedno i osoba koja je došla do ideje kako osigurati učenicima grada Slatine da na inovativan način i zanimljive zadatke usvoje poduzetničke vještine.

Najveći naglasak stavljen je na funkcionalne zadatke koji u pojedincu pobuđuju osjećaj timskog duha, kreativno rješavanje problema, upornost, osjećaj zadovoljstva nakon obavljenog zadatka i sl.

Isto tako, učenicima su se postavljali izazovi s kojima su se susretali prvi put, na što su pozitivno, odgovorno i inovativno odgovarali zahtjevima zadataka.

Kako bi pojedinac postao uspješna poduzetna osoba potrebno je od najranije dobi njegovati posebna znanja, vještine, sposobnosti i stavove što se ovim projektom željelo istaknuti i osigurati dobre temelje za daljnji razvoj pojedinca, a u cilju stvaranja kompetentne i konkurentne osobe na tržištu rada i svijetu poduzetništva.(www.gras.com.hr)

Skip to content